Categories
دسته‌بندی نشده

تایلند ؛ سرزمین خورشید تابان و دریای آرام

سرزمین آب و آفتاب، سرسبزی و جنگل، جایی است به نام تایلند. کشوری رویایی که در هر نقطه‌ای از آن می‌توانید هیجان و آرامش را حتی هم‌زمان با هم تجربه کنید!

آژانس مسافرتی مقترسیر تابان تلاش کرده تا با فراهم‌ آوردن برنامه‌ای مناسب در تور تایلند یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خارجی شما را برنامه‌ریزی کند. اگر همین الان تصمیم گرفتید که رویای سفر به این دنیای مرموز را عملی کنید می‌توانید با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید و به سرعت این سفر را خاطره‌ کنید.

 

سفر به جشن‌های سال نوی میلادی

اصلا به‌جرات می‌توان گفت که این زمان بهترین زمان مسافرت به این دنیایی رویایی است. هم‌زمانی جشن‌های سال‌نو با برنامه‌های ویژه در تایلند و همچنین آب و هوای خوب و دلچسب سواحل خاطره‌ای بی‌نظیر برای شما به‌یادگار می‌گذارند. در سواحل و جزیره‌های بی‌نظیر تایلند تن به آب بزنید و شنا کنید، ماجراجو باشید و با بازی‌های آبی در سواحل همراه شوید و بدون اینکه یخ بزنید ساعت‌ها میان آب باشید. در این فصل اتفاقا بسیاری از مرکزخرید تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان خود قائل می‌شوند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با جیپ پر پول به این کشور بروید تا بتوانید پوشاک زمستانی شیک با قیمت بسیار ارزان برای خودتان بخرید.

کریسمس در تایلند

 

بانکوک؛ شهر هنر و معماری

بانکوک که مقصد اول شما در این سفر است، شهری به‌یادماندنی برای علاقمندان به هنر و معماری است. نه فقط معمارس سنتی بلکه در دنیای مدرن هم سازه‌های این شهر حرفی برای گفتن دارند و بسیاری از گردشگران از این حجم زیبایی و تنوع در ساخت و اجرای ایده‌های نو شگفت‌زده می‌شوند.

مرکز فرهنگ و هنر بانکوک یا Bangkok Art and Culture Centre، یکی از مهم‌ترین مراکز هنری  تایلند است. خود ساختمان استوانه‌ای شکل این مجموعه یک معماری منحصر به فرد محسوب می‌شود.کشف گوشه‌ کنارهای این مجموعه فوق‌العاده چندین ساعت وقت شما را می‌گیرد.

در اینجا پس از تماشای معماری ساختمان، شما می‌توانید ساعت‌ها را هم به دیدن آثار هنری این مجموعه بگذارید. گالری‌ها و موزه‌های این مکان در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی می‌گنجد، از جمله بخش‌های مربوط به موزه آثار تجسمی، نمایشگاه آثار کلاسیک موسیقی، بخش سینما، پرفرمنس‌های مدرن، گالری‌های نقاشی مدرن . شاید جذاب‌ترین بخش مرکز فرهنگ و هنر بانکوک مربوط به بخش نقاشی‌های مدرن و البته موزه هنرهای تجسمی آن باشد که به نمایش آثار هنرمندان برتر تایلند اختصاص دارد.

همیشه به گردشگران این شهر پیشنهاد می‌کنند که هتل‌های محل اقامت خود را هم به عنوان یکی از آثار هنری تایلند در نظر بگیرند و تماشای آنها را فراموش نکنند. این زیبایی‌های چشم‌گیر آنقدر غیرقابل وصف هستند که گردشگران دنیا در رای‌گیری سالانه هتل‌های بانکوک را شایسته‌ی دریافت عنوان جذاب‌ترین هتل‌های دنیا دانسته‌اند! از نظر آنها نه فقط معماری چشم‌گیر و دیدنی این مراکز اقامتی، بلکه پذیرایی بی‌نظیر و امکانات مناسب هتل‌ها، آنها را متفاوات‌تر از هتل‌های دنیا کرده‌است. مثلا اگر شما مسافر هتل Grande Centre Point Hotel Terminal 21 باشید بی‌شک جذب همه‌ی توصیف‌های مسافران می‌شوید.

 

هتل

این هتل با استفاده از شیشه‌ی سراسری  و طراحیِ رنگارنگ مینیمالیستی اقدام به تلفیق هنر تایلندی و معماریِ خمیده‌ی مدرن کرده است. ساختمان هتل به خودیِ خود با داشتن سقف گنبدی شکلِ طلایی در تمام شهر دیده می‌شود. همینطور استخر سر بازِ بیرونی که دور تا دور آن با درختان پوشانده شده یک محل فوق‌العاده برای استراحت و تفریح محسوب می‌شود.

 

پاتایا؛ شادترین شهر تایلند

اگر روح شما سرشار از زیبایی و قشنگی آثار هنری تایلند شد، حالا برای آشنایی با زندگی جذاب تایلندی‌ها برنامه‌ریزی کنید و با تور پاتایا همراه شوید و به یکی از زنده‌ترین و شادترین شهرهای این کشور سفر  کنید. جذابیت این شهر آنقدر هست که در فهرست بهترین شهرها برای سفرهای مجردی هم به چشم می‌خورد. در این شهر شما در هر ساعت شبانه‌روز میهمان یکی از مراسم، جشن‌ها و برنامه‌های رقص‌ و شادی می‌شوید. برای مثال هر شنبه در ساعت ۹:۳۰ دقیقه‌ی شب در نزدیکی کافه‌ی راک این شهر، پارتی کف بازی برگزار می‌شود که در آن شرکت کنندگان می‌توانند تا ساعت‌ها در میدان دو هزار متر مربعی خیابان که پر از کف است بمانند و موسیقی گوش کنند، آواز بخوانند.

شادی به شما انرژی بی‌نظیری می‌دهد، بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما به یکی از رستوران‌های لوکس پاتایا بروید و با غذاهای خوشمزه خوشحال‌تر شوید! در سیاهی شب می‌توانید به اتاق رویال استیک بروید که با لوازم مشکی براق تزئین شده‌ است و آرامش شب را از آنچه هست چند برابر بیشتر می‌کند. رویال استیک یک رستوران شبانه است که در آن انواع استیک‌های خوشمزه سرو می‌شود.

 

پوکت؛ جایی برای آرامش و آسایش

از این هیجان فاصله نگیرید و تصور کنید می‌خواهید قدم بر بهشت روی زمین بگذارید! مسافر تور پوکت شوید و رویای خود را واقعی کنید. پوکت زیبایی چشم‌نوازی دارد که در اولین لحظات شما را به این فکر می‌اندازد که هیچ‌وقت از اینجا بیرون نروید. شما در کنار آبی‌دریا و سبزی جنگل هم می‌توانید پر از آرامش و آسایش شوید و هم سرشار از هیجان.

ابتدا به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از اینکه در زیبایی‌های پوکت غرق شدید و می‌خواستید دیدنی‌های بی‌نظیر بیشتری را ببینید یکی از قایق‌های ساحلی را کرایه کنید و به یکی از جزیره‌های نزدیک به پوکت بروید. «ناخانای» جزیره‌ی پرورش مروارید است. با سفر به این جزیره می‌توانید از باغ پرورش مروارید آن دیدن کنید و اگر علاقه‌مند بودید مروارید بخرید. همچین ساحل این جزیره یکی از سواحل بی‌نظیر است که در آب‌های شفافش می‌توانید غواصی کنید درحالیکه شنای ماهی‌ها و دیگر آبزیان را با چشمانتان به راحتی می‌توانید ببینید.

 

ساموئی و کرابی؛ جزایر کارت‌پستالی

این هیجان همچنان ادامه دارد. جزایر غیرقابل توصیف تایلند هیچ‌وقت تمام نمی‌شود. شما می‌توانید به ساموئی، کرابی و یا فی‌فی یکی از کارت‌پستال‌های زمینی بروید و همه‌ی این حال خوش را بارها و بارها تکرار و انرژی این سفر را برای مدت‌ها در قلب خود نگه دارید. ساموئی که بعد از تور پوکت دومین تور جذاب برای سفر به جزیره‌‌های پر بازدید تایلند است، به باران‌های موسمی و طبیعت دیدنی‌اش معروف است. چاونگ معروف‌ترین ساحل ساموئی، ساحلی تمیز با شن‌هایی سفید رنگ است که بخش مرکزی شلوغ‌ترین آن و بخش شمالی دنج‌ترین و خلوت‌ترین آن است. اونگ همانقدر که جان می‌دهد برای شنا کردن، جان می‌دهد برای حمام آفتاب گرفتن. اطراف این ساحل را اقامتگاه‌های ساحلی و تفریحی پر کرده‌اند و رستوران‌ها و مجتمع‌های تجاری‌اش در سراسر ساموئی زبانزد خاص و عام هستند.رستوران‌های ساموئی درست شبیه زیبایی‌های طبیعی جزیره از دیدنی‌های آنجا است و شما در آنجا می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی را میل کنید.

ساحل

کرابی یکی دیگر از تکه‌های بهشت در روی زمین است که هم می‌توانید در آرامش بمانید و هم ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز را تجربه کنید. ساحل ریلی یکی از زیباترین ساحل‌های شنی و تمیز کشور تایلند است. این ساحل در نزدیکی کرابی واقع شده است و شما برای رسیدن به آن باید قایق اجاره کنید. اطراف و نزدیکی این ساحل را غارهایی گرفته‌اند زیبا و مرموز که سفر به درون آنها حس ماجراجویی و جستجوگری را در شما تقویت می‌کند.بر روی صخره‌های این غارها اگر علاقه‌مند باشید می‌توانید با تجهیزات، صخره‌نوردی کنید و به میانشان بروید.

در حقیقت با سفر به این کشور همه‌ی آنچه را که می‌خواهید خاطره کنید در یک سفر روبه‌روی شما است. زیبایی طبیعی، هنر و معماری ساخته‌ی دست بشر، آرامش و هیجان از تفریح در ساحل‌های دیدنی. برای همین تور تایلند نوروز 97 یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های سفر است که بسیاری از ایرانی‌ها برای تعطیلات طولانی عید در نظر می‌گیرند و از هم‌اکنون برای حضور در این سفر رویایی برای آن برنامه‌‌ریزی می‌کنند.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle