Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

نحوه تاسیس یک شرکت توریستی چگونه است ؟

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید تا یک شرکت گردشگری و توریستی تاسیس کنید و از منافع آن بهره مند شوید.

یک از مزایابی داشتن یک شرکت توریستی این است که با اشخاص و ملیت های مختلف آشنا می شوید و اگر مایل باشید می توانید به شهرها و کشور های مختلف نیز سفر کنید.

 

حال با هم می خواهیم بررسی کنیم پیشنیاز های تاسیس یک شرکت توریستی چیست ؟؟؟

اولین پیشنیاز حقوقی راه اندازی یک شرکت در ایران (بدون توجه به اینکه توریستی باشد یا نباشد) و دیگر نقاط جهان ثبت رسمی یک شرکت جهت شروع فعالیت است.

ثبت شرکت در ایران دیگر مثل گذشته کار بسیار دشواری نیست و شما به راحتی می توانید ثبت شرکت خود را به یکی از موسسات ثبتی معتبر سپرده و در انتها مدارک نهایی ثبتی را دریافت کنید که در این زمینه موسسه ثبتی نخستین یکی از معتبرترین و با سابقه ترین موسسات ثبتی به نشانی www.nokhostinsabt.com به شما معرفی می شود.

جالب است بدانید برای ثبت یک شرکت قانونی شما به غیر از حدقل یک شریک به هیچ پیشنیاز دیگری نیاز ندارید و می توانید تنها با داشتن حداقل یک شریک و مدارک هویتی و گواهی عدم سوپیشینه روند ثبت شرکت خود را شروع کنید. ۶۰۹۷

 

نکته بعدی که پس از ثبت شرکت باید به آن توجه کنید ثبت برند کسب و کار خود است.

حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ثبت شرکت با ثبت برند چه تفاوتی دارد ؟؟؟

مثلا مجموعه نخستین ثبت را در نظر بگیرید. نام رسمی و شرکتی این مجموعه موسسه حقوقی فروغ پاسارگاد ماندگار می باشد ولی برند مجموعه نخستین ثبت است.

 

نام یک شرکت جدای از نام برند آن مجموعه است.

برند آن نامی است که شخص یا شرکت یا مجموعه ای به آن شهرت دارد و عامه مردم تحت آن نام و برند آن شرکت را می شناسند. (که در این مثال برند مورد نظر نخستین ثبت است)

توجه به این مهم ضروری است که بدانیم اگر شرکتی را با نام دلخواهمان به ثبت رسانیدیم این بدین معنا نیست که حق استفاده از آن نام را از دیگر اشخاص سلب نمودیم بلکه دیگر اشخاص نیز مختارند از آن نام مشابه برای مقاصد تجاری خود استفاده کنند.

تنها و تنها زمانی می توانیم حقوق یک نام را منحصرا برای خود محفوظ نگاه داریم که آن نام را به صورت یک برند اختصاصی برای شخص خود یا مجموعه خود به صورت قانونی به ثبت رسانیده باشیم.

لذا پس از ثبت شرکت گردشگری و توریستی – اگر می خواهیم تا تحت یک نام مثلا (نخستین گشت) فعالیت کنیم می بایست آن نام را به عنوان برند برای خود یا شرکت خود ثبت نماییم.

البته قبل از اقدام برای ثبت برند می توانید به صورت رایگان از طریق صفحه استعلام برند قبل از ثبت – از قابل ثبت بودن برند مورد نظرتان اطلاع پیدا کنید.

 

آخرین مرحله پس از انجام دادن مراحل قانونی ثبتی و حقوقی – شروع به یافتن مشتری برای شرکت تازه تاسیس خود است.

امروزه همه ما با روش های تبلیغات و جذب مشتری کم و بیش آشنایی داریم ولی خالی از لطف نیست تا بدانیم تا در دنیای امروزی که همه مردم سرگرم گوشی هایشان هستند بهترین روش تبلیغات – تبلیغات آنلاین در موتور های جستجو و افزایش رتبه در گوگل یا تبلیغات شبکه های اجتماعی و سوشال مارکتینگ است.

البته می توانید خاطرات و تجربیات سفرات خود یا جذابیت مقاصد گردشگری که در شرکت خود به عنوان تور عرضه می کنید را در وبسایت روزگذشت درج نمایید تا دیگر علاقه مندان ضمن اینکه از مطالب شما استفاده می کنند – با مجموعه و شرکت تازه تاسیس شما نیز آشنا شوند.

 

در آخر – اگر در ثبت شرکت توریستی و خدمات گردشگری خود مصمم هستید می توانید ضمن بازدید از وبسایت www.nokhostinsabt.com و دریافت مشاوره برخط رایگان با خطوط ویژه ۰۲۱۸۸۸۸۱۲۳۵ و ۰۲۱۸۸۸۸۱۲۴۵ نیز تماس حاصل نموده و با کارشناسان به صورت تلفنی مکالمه نمایید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle