Categories
اخبار برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه هنر رپورتاژ خبری تفریح

خرید اینترنتی بلیط تئاتر الیور توئیست، از لندن تا تهران

اجرای نمایش موزیکال اولیور توئیست که از اوایل آذرماه در تالار وحدت آغاز شده این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.

نام شاهکار جاودانه چارلز دیکنز خود به تنهایی کافی است که مخاطب را به یاد دوران نوجوانی به سالن نمایش بکشاند، اما کنار هم قرارگرفتن هنرمندان حرفه‌ای تئاتر مانند نوید محمدزاده، مهنار افشار، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا، داریوش موفق و امیرکاوه آهنین‌جان تجربه‌ای درخشان و موفق را رقم زده است.

تا جایی که اگر برای خرید بلیط اینترنتی تئاتر به سایت تیوال مراجعه کنید متوجه می‌شوید که خیلی سریع تمامی بلیط‌ها برای روزهای آتی به فروش رفته است.

در حالی که تئاتر شبه اپرا سال‌هاست که چندان جایی در هنر نمایشی ایران ندارد، پس از گذشت 180 سال از نوشتن رمان الیور توئیست، این اثر کلاسیک برای اولین بار در ایران با همراهی بیش از ١۵٠ نوازنده و خواننده حرفه‌ای و بازیگر، به شکلی از تئاتر موزیکال درآمده است.

به گزارش ویرلن؛ تولید و آماده‌سازی این نمایش حدود 7 ماه زمان برده است. دکور، طراحی صحنه، لباس و گریم چنان زیبا و دقیق انجام شده که گویی مخاطب به انگلستان قرن 19 پا گذاشته است.  پیوند زیبای موسیقی، تئاتر و نوستالژی الیور توئیست، 120 دقیقه خیال‌انگیزی را خلق کرده که مخاطبان را در رده‌های سنی مختلف به سوی تالار وحدت جذب کرده است.

 

«آهاااای یه پسر می‌فروشم، ساکت و آروم و بی دردسر، تنها یه پسر، بی پدر»

از جذابیت‌های رمان الیور توئیست شخصیت‌های منفی آن است. بیل سایکس بی‌رحم، قوی، بی توجه و شرور است. سعید چنگیزیان و نوید محمدزاده این نقش را در قالب یک شخصیت بدجنس مرموز به خوبی ایفا کرده‌اند. هوتن شکیبا نیز از فاگین که استاد باهوش و شرور دزدهای جوان است، کاراکتری دوست‌داشتنی به نمایش گذاشته است. مهناز افشار هم در نقش نانسی، بسیار خوب ظاهر شده در حالی که پیش از این تجربه چندانی در زمینه تئاتر نداشته است. چنین نقش‌آفرینی‌های بی‌نظیری موجب شده تا خرید بلیط اینترنتی تئاتر الیور توئیست در سایت‌های مرجع فروش بلیط به راحتی ممکن نباشد.

چارلز دیکنز زمانی این داستان را برای انعکاس معضلات اجتماعی چون فقر، مکانیسم ناکارآمد نوانخانه‌ها و غیره در انگلستان نوشته بود. اما تا به امروز برای ساخت و اجرای ده‌ها فیلم و نمایش در کشورهای مختلف مورد اقتباس قرار گرفته است. این داستان در ایران امروز هم موضوعیت پیدا می‌کند. اولین اجرای نمایش موزیکال الیور توئیست به مناسبت هفته منع خشونت علیه کودکان با حضور کودکان پویش «بدسرپرست تنهاتر است» روی صحنه رفت و به کودکان بدسرپرست تقدیم شد. مهناز افشار بازیگر این نمایش خود سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» می باشد.

 

خرید بلیط الیور توئیست

این اجرای اقتباسی تا آخر دی‌ماه ادامه دارد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که موفق به خرید بلیط اینترنتی تئاتر الیور توئیست نشده‌اید، با مراجعه به بخش سرگرمی و فراغت سایت دیوار می‌توانید بلیط‌های متعددی که برای فروش آگهی شده است را بررسی نمایید. قیمت برخی از این آگهی‌ها توافقی اعلام شده است و برخی دیگر تا حدودی از قیمت اصلی ارزان‌تر و یا گران‌تر است. اما به یاد داشته باشید، تماشای این نمایش پرهزینه و حرفه‌ای ارزش مادی و معنوی پرداخت مبلغی کمی بالاتر را هم دارد. چرا که قطع به یقین سالن را با کلی احساسات و رضایت خاطر ترک خواهید کرد.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle