Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

بهترین شهرهای ساحلی برای سفر با تور نوروز 97 کجاست؟

باز نزدیک شدن بهار، تعطیلات در گرم‌ترین و مطبوع‌ترین هوا و در شهرهای ساحلی یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های سفر نوروزی گردشگران است .

برای این انتخاب جذاب هم آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برنامه‌‌ای ویژه و بهترین قیمت در تورهای نوروز 97 به شما این امکان را می‌دهد که با هر بودجه و هر سلیقه‌ای تعطیلات خوشی را سپری کنید.

 

کوش آداسی

اگر برای شما سفری کوتاه با آب و هوایی تابستانی، مناسب است، میهمان تور کوش آداسی نوروز 97 شوید.

این شهر ساحلی نگینی میان دریا، جنگل و کوه است که از شما در هوایی آفتابی با نسیم دلربای بهاری پذیرایی می‌کند.

آفتاب درخشان آن روزها ساحل را طلایی می‌کند و آبی لاجوردی دریا  آرامشی بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد، هرچند دمای هوای به گرمی تابستان نیست و شما نمی‌توانید در دریا شنا کنید، اما می‌توانید در یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ساحلی این شهر اقامت و از تفریح‌های هیجان‌انگیز آبی در آنها استفاده کنید.

تور کوش آداسی

 

حتما شما هم به خوبی می‌دانید که بهترین زمان شروع سفر‌های نوروزی از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه است.گردشگران نورورزی که تا پیش از پایان اسفندماه تور کوش آداسی نوروز 97 را می‌خرند، بهترین تاریخ‌های سفر را انتخاب می‌کنند و با برنامه‌‌ای مناسب در هتل‌های خوب کوش‌آداسی اقامت می‌کنند.

هرچقدر که به پایان سال نزدیک شویم، بیشتر برنامه‌ی تورها تکمیل می‌شود و ممکن است امکان اقامت دل‌نشین در هتل‌های لوکس کوش آداسی را از دست بدهید.

البته در نظر داشته باشید، به دلیل  علاقه‌ی ایرانی‌ها به کوش‌آداسی آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به سرعت برنامه‌های جدید تور کوش آداسی  را برای تعطیلات نوروز پیش‌بینی می‌‌کند و به مسافران این امکان را می‌دهد که تا آخرین روزهای هفته‌ی دوم تعطیلات هم برای سفر به این شهر زیبا تصمیم‌گیری کنند.

 

دبی

هوایی گرم‌تر از ساحل‌های کوش آداسی را می‌توانید در تور دبی نوروز 97  تجربه کنید. اینجا غول شهرهای گردشگری دنیا است که همیشه پر از توریست و مسافر است

دبی یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری در دنیا به شما این امکان را می‌دهد که با هر توانایی مالی بهترین اقامت و خاطره‌انگیزترین سفر  را  تجربه کنید و تعطیلات به‌یادماندنی را پشت‌سر بگذارید.

در واقع سفر به دبی، فرصت استثنایی روبه‌روی شما می‌گذارد که در میان مدرن‌ترین و لوکس‌ترین گردشگاه‌های دنیا، خیلی ساده و معمولی با کم‌ترین هزینه سفری متناسب با خواسته‌هایتان داشته باشید.

تور دبی

 

گزینه‌ی سفر به دبی به سرعت در میان مشتاقان سفر برجسته می‌شود و تا پیش از پایان اسفندماه بهترین تورها تکمیل می‌شود و معمولا برای شروع سفر از تاریخ ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه بعد از اسفندماه ظرفیتی وجود ندارد.

باتوجه به اینکه مطابق قانون، شهروندان ایرانی حتما باید ویزای ورود به امارات دریافت کنند، به همین دلیل گاهی امکان دریافت ویزا در آخرین روزهای سال غیر ممکن می‌شود.

برنامه‌های ویژه‌ای که در این فصل برای استقبال از مسافران ایرانی برگزار می‌شود تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم می‌زند بسیاری از فستیوال‌های خرید دبی در این تاریخ‌ها شروع می‌شود، یا برنامه‌های تفریحی و ورزش‌های آبی هیجان‌آنگیز در آن تاریخ‌ها تخفیف‌های قابل توجهی را ارائه می‌کنند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای سفری مناسب در تعطیلات نوروز، پیش از نیمه اسفندماه تور دبی نوروز 97 مناسب خود را خریداری کنید.

 

هند

همچنان به انتخاب‌های هیجان‌انگیز خود ادامه دهید و امسال ساحلی متفاوت، زیبا و آرام را در یکی از رنگی‌ترین و زیباترین کشورهای آسیایی تجربه کنید. مسافر تور هند نوروز 97 شوید و بعد از آنکه دیدنی‌های معماری و شگفتی‌های ساخت دست بشر را در دهلی، آگرا و جیپور دیدید و در مثلث‌طلایی هندوستان شگفت‌زده شدید، به سوی ساحل گوا حرکت کنید و در ساحلی آرام و به‌دور از هیاهو و سر و صدای شهر و مدرنیته فقط آرامش کسب کنید!

اینجا بهشت ماساژدرمانی دنیا است و شما می‌توانید انواع مختلف ماساژ را به روش‌های گوناگون امتحان کنید در رستوران‌های عاشقانه‌ی کنار آب غذا بخورید و بی‌اغراق تصورتان را نسبت به طعم فلفل تغییر دهید و عاشقش شوید.

 

تور هند

برای همراهی با این تور هیجان‌انگیز و شروع سفرتان در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه، تا پیش از پایان بهمن‌ماه اقدام کنید و فرصت مناسب را در اختیار آژانس قرار دهید که پس از اخذ ویزا  از سفارت هند مناسب‌ترین برنامه‌ی سفری را برای شما پیش‌بینی کند.

تعلل در خرید تور هند نوروز 97 ممکن است این انتخا را از برنامه‌های نورزی‌تان حذف کند؛ چون هرچه به پایان سال نزدیک شویم، انتخاب خط پروازی مناسب و یا زمان برای اقامت خوب در هتل‌های هند از دست می‌رود.

 

تایلند

ساحل و ورزش‌های آبی اگر برای شما خاطره‌انگیز است بی‌معطلی تور تایلند نوروز 97  را انتخاب کنید.

در این سفر آنقدر آدرنالین خونتان بالا می‌رود که بارها و بارها دوست دارید بازهم آن هیجان را تجربه کنید.

نقاشی زیبا از بهترین خلقت‌های روی زمین در این کشور زیبا واقعی  است، شما از هر نقطه که به نقطه‌ی دیگر می‌روید انگا در بهشت به‌روی شما گشوده می‌شود.

برای اینکه همراه این تور هیجان انگیز شوید خیلی فرصت ندارید و باید در اولین زمان ممکن و تا پیش از پایان بهمن‌ماه تور تایلند نوروز 97 را خریداری کنید.

 

تایلند
چون برای ورود به تایلند باید ویزا دریافت شود و این روند اداری کمی زمان‌بر است، علاوه بر آن تعلل در خرید تور گاهی امکان سفر در تعطیلات نوروز را زا شما می‌گیرد.

مهم‌ترین خط‌های هوایی و مدرن‌ترین و زیباترین هتل‌های تایلند به‌سرعت برای سفرهایی که در بهترین زمان شروع مسافرت‌های نوروزی یعنی از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین تکمیل می‌شوند و در برخی اوقات پرواز دیگری برای سفر از ایران به تایلند موجود نیست.

فراموش نکنید شما در گرمای تابستان وارد دنیایی سبزی می‌شوید که هم می‌توانید در ساحل های طلایی‌اش ساعت‌ها بخوابید و هم روی آب قایق‌سواری و یا زیر آب با ماهی‌ها و گیاهان دریایی معاشرت کنید!

 

استانبول

اما اگر خیلی اهل آب‌تنی نیستید و به دنبال هوای بهاری هستید مسافر تور استانبول نوروز 97  شوید.

شهری زیبا، پر از دیدنیهای عاشقانه و جذاب که همیشه مقصد اصلی سفرهای ایرانی‌ها بوده، در نوروز حال و هوایی نوروزی به‌خود می‌گیرد.

میزبانی شایسته‌ی ترک‌ها از میهمانان پارسی‌زبان آنقدر جذاب و دیدنی است که همیشه سفر به این نقطه از جهان بیشتر از دیگر مقصدهای گردشگری در کارنامه‌ی مسافرت ایرانی‌ها ثبت می‌شود.

هماهنگی فرهنگی، مهربانی مردمانی که ایرانی‌ها را هم بخشی از شهروندان خود می‌دانند به شما هیچ نگرانی را منتقل نمی‌کند و شما می‌توانید ساعت‌ها در خیابانها، بازار و اماکن دیدنی استانبول با مردم محلی معاشرت کنید.

 

 

برای تعطیلات خوب بهتر است در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه سفر خود را آغاز کنید و برای این‌ تصمیم هم تا پیش از نیمه اسفند ماه تور مورد نظر خود را خریداری کنید.هر چقدر به پایان سال نزدیک‌تر شوید، بهترین انتخاب‌ها را از دست می‌دهید.

هرچند برنامه‌ی سفر به استانبول تا هفته‌ی دوم نوروز هم برای هم‌وطنان گشوده است و می‌توانند برای سفر برنامه‌ریزی کنند و تور نوروزی بخرند، اما بهتر است بدانید که در بسیاری از موارد شرایط برای اقامت در بهترین هتل‌ها و یا پرواز با بهترین خط‌های هوایی فراهم نیست.

 

اگر همچنان هیچ‌یک از این پیشنهادها با برنامه‌های شما هماهنگی نداشت، به سادگی می‌توانید برای آگاهی بیشتر از برنامه‌‌ی تورهای نوروز 97 در اولین فرصت با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوران و کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان راهنمایی دقیق بخواهید تا بهترین تور را با هزینه‌ای مناسبانتخاب کنید.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle