Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

بهترین تورهای لحظه آخری در تابستان

تابستان فصل سفر است و در این فصل با توجه به تعطیلی مدارس و آزاد شدن بسیاری از خانواده از قید و بند سال تحصیلی ، تعداد گردشگران به چند برابر معمول و فصل های دیگر سال می رسد ، یکی دیگر از مزیت های سفر در تابستان و این که این فصل یکی از زمان های خوب و مناسب برای سفر می باشد ، این است که در این زمان ، نرخ تور‌ها و به خصوص تور‌های لحظه آخری فوق العاده ارزان می شود و خانواده ها می توانند با هزینه بسیار کم تر از معمول و با همان کیفیت ، شاید هم بهتر به مقصد مورد نظر ، سفر کنند ، در این جا آژانس مسافرتی سلام پرواز ، مجری مستقیم تور‌ استانبول ، سعی دارد تا مقاصد خوب و ارزان گردشگری در تابستان را به شما عزیزان معرفی نماید تا با آگاهی ، بهترین و کم هزینه ترین سفر را برای خود و خانواده تان انتخاب کنید.

استانبول ، شهر مسلمان نشین اروپایی

استانبول که به شهر هفتاد تپه معروف است ، یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان و بزرگ ‌ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور می باشد که به دلیل داشتن بازارهای متنوع ، بزرگ و پر زرق و برق و در عین حال ارزان ، از محبوبیت خاصی در بین گردشگران و به خصوص ایرانیان عزیز برخوردار است و همین موضوع ، تور استانبول را به یکی از تورهای محبوب در بین هموطنان عزیزمان تبدیل کرده است.

استانبول شهری است که دوگانگی و تضاد فر‌هنگ‌ها را می توان به وضوح در آن دید و همین یکی از دلایل جذابیت این شهر قدیمی و پر جنب و جوش شده است ، طوری که در آن واحد می توانید تاریخ و مدرنیته را در کنار هم و یک جا در این شهر ببینید.

در این شهر، وقت برای گشت و گذار کم می آورید چرا که علاوه بر خرید و تفریح در مراکز خرید استانبول که تما می آن ها بسیار قبل دسترسی می باشند ، استانبول آثار باستانی و همچنین طبیعت بسیار زیبایی دارد که اگر از آن ها بازدید نکنید ، بدون شک بعد از سفر حسرت خواهید خورد ، مگر می شود به استانبول رفت و ساعتی را در ساحل دریای مرمره نیاسایید ،  قدم زدن در خیابان استقلال ، رفتن به کافه های کوچه پس کوچه‌های گالاتا و نوشیدن یک فنجان قهوه ترک ، از تجربه های به یاد ماندنی سفر به استانبول است.

در تعطیلات تابستان برای سفر به استانبول ، نگران جیب خود و همچنین زمان سفر نباشید ، زیرا در این زمان ، هم نرخ تورهای استانبول  بسیار ارزان و باور نکردنی می باشد و هم به دلیل این که ایرانیان برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارند ، تورهای استانبول لحظه آخری در هر زمان آماده ارائه خدمات می باشند ، لاطم به ذکر است ، این آژانس با بهترین پروازهای ماهان شما عزیزان را به مقصد می رساند.

استانبول یکی از شهرهایی است که در آن استاندارد‌های هتلداری بسیار بالا بوده و هتل سه ستاره تاپ در این شهر از بعضی از هتل های چار ستاره در شهرها و کشورهای دیگر ، بهتر است ، خاصیت این شهر طوری است که علاوه بر این که می توانید کم هزینه سفر کنید ، با اقامت در هتل‌های لوکس آن می توانید از مناظر بی بدیل دریای مرمره و تنگه بوسفر لذت ببرید.

شهر استانبول دو منطقه اروپایی و آسیایی دارد که منطقه اروپایی آن کاملا به سبک اروپا ساته شده و مرکز شهر را شامل می شود ولی منطقه آسیایی آن سمت ساحل و آن قسمت اعیان نشین شهر را تشکیل می دهد ، جایی که مردمان آن علاوه بر اتومبیل شخصی ، کشتی شخصی نیز دارند.

در کنار بوسفر همیشه کشتی‌های مسافربری به سمت جزیره‌های زیبای بیوک‌آدا و پرنس حرکت می کنند و  مسافران را به آن جا می‌برند که سفر با این کشتی‌ها بسیار جذاب خواهد بود ، جالب است بدانید که در این جزیره‌ها خبری از اتومبیل نیست و یکی از تفریحات خوب و روتین در این جزایر ، دوچرخه‌ سواری در کنار ساحل می باشد.

اگر به استانبول سفر می کنید ، در کنار لذت بردن از تفریحات مدرن و بازدید از آثار تاریخی آن ، با میل کردن غذاهای ترکی ، لذت این سفر را دو چندان کنید ، در کافه‌ های این شهر باقلوا و در رستوران ‌های آن ، دونر کباب و اسکندر کباب را مزه مزه کنید و طعم خوشمزه و به یاد ماندنی آن ها را فراموش نکنید.

دبی ، مدرن ترین شهر جهان

دبی ، بزرگ ترین شهر امارات و از زیباترین نقاط دنیا به شمار می رود که در حقیقت می توان لقب پیشرفته ترین و مدرن ترین شهر جهان را به آن داد ، از آنجایی که این شهر زیبا در همسایگی ایران و در حاشیه خلیج فارس واقع شده و مهم ترین جاذبه های گردشگری دبی و خاورمیانه را در بر دارد ، سالانه هزاران ایرانی با تور دبی به این شهر زیبا سفر می کنند.

دبی به دلیل داشتن مراکز خرید بزرگ و بسیار مدرن ، همچنین اجناس لوکس و تفریحات مهیج و متنوع ، سالانه میلیون ها توریست را به امارات می کشاند و همان طور که می دانید ، بزرگ ترین مرکز خرید جهان یعنی دبی مال و همچنین بلندترین و پیچیده ترین برج دنیا یعنی برج خلیفه در دبی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دبی ، امارات و جهان می باشند که رقم بازدید کنندگان همین دو جاذبه ، خود به تنهایی به میلیون می رسد.

ایرانیان برای رفتن به دبی نیاز به ویزا دارند و به همین دلیل تور لحظه آخری دبی در تئوری بی معنا است ، ولیکن آژانس مسافرتی سلام پرواز که مجری مستقیم تور دبی می باشد با گرفتن ویزا فوری برای شما ، عملا می تواند تور دبی را در آخرین لحظه برای شما عزیزان مهیا کند.

همان طور که می دانید ، دبی شهری مدرن و لوکس می باشد که شاید سفر به آن کمی پر هزینه جلوه نماید ، ولی باید توجه داشته باشید زمان سفر به دبی خیلی مهم است ، اگر فکر می کنید که از پس هزینه های سفر دبی بر نمی آیید با نگاهی به مطالب ذبی در اینترنت به راحتی می توانید به این آگاهی برسید که در چه زمانی از سال ، سفر به دبی ارزان تر می باشد و مب توانید با بودجه کم نیز به آن جا بروید.

از آن جایی که دبی شهری کویری است و از آب و هوای گرم و شرجی برخوردار است ، پس بهترین زمان سفر به این شهر از لحاظ آب و هوایی در فصول سرد سال می باشد ولی توجه داشته باشید که اکثر فستیوال ها در این زمان برگزار می شود و به دلیل مطبوع بودن هوا ، گردشگران به دبی هجوم می آورند ، پس شما که می خواهید با هزینه کم به دبی سفر کنید باید تابستان را برای این کار انتخاب نمایید زیرا در این فصل به دلیل گرمای و رطوبت زیاد در دبی ، تعداد گردشگر بسیار کم می باشد و نرخ تورها بسیار مناسب می باشد ، البته اروپایی ها بیشتر در این فصل به دبی سفر می کنند و هدف اصلی آن ها هم آفتاب گرفتن در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس است.

سفر به گرجستان ، کشور اروپایی و باستانی

به طور معمول کسانی که به کشورگرجستان سفر می کنند ، تفلیس را به عنوان مقصد اصلی سفرسان بر می گزینند ، شهری که هتل‌های چهارستاره و پنج ستاره خوبی دارد و در عین ارائه خدمات خوب بسیار هم ارزان هستند ، با لغو ویزای گرجستان برای ایرانیان در سال های اخیر، تور گرجستان محبوبیت خاصی در نزد هموطنان عزیز پیدا کرده است .

معماری قدیمی و به سبک اروپایی تفلیس که با مدرنیته ادغام شده است ، یکی از عوامل انگیزه بازدید گردشگران از این شهر تارخی اروپایی می باشد ، اگر می خواهید یکی از خاطرات خوب زندگیتان را با منظره غروب خورشید رقم بزنید ، به خیابان‌های بخش قدیمی تفلیس سری بزنید و در کافه های آن قهوه ای نوش جان کنید.

 

با توجه به این که ایرانی ها دیگر برای سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارند ، تور لحظه آخری گرجستان به راحتی فراهم می گردد و تنها با یک تماس می توانید این تور را بخرید و برای سفر خود برنامه ریزی کنید  در دسترس است ، گرجستان و شهر تفلیس به خودی خود ارزان هستند و اگر از طریق این تورها بخواهید سفر کنید ، صرفه جویی بسیاری در هزینه هایتان می شود ، پس چمدان هایتان را ببندید و با یک تلفن راهی تفلیس زیبا شوید.

علاوه بر مقصد تفلیس که یکی از مقاصد اصلی در تور گرجستان می باشد ، شما عزیزان می توانید تور ترکیبی تفلیس و باتومی را برگزنید و به وسیله خطوط هوایی دو شرکت هواپیمایی زاگرس و قشم ایر که پروازهای گرجستان را انجام می دهند ، به این کشور زیبا سفر کنید و با مجسمه‌های غول ‌آسا و جالب در باتومی عکس بگیرید و به آلبوم عکس های خود اضافه نمایید.

در شهر باتومی می توان بسیاری از هتل‌های مجلل و ساختمان‌هایی که معماری مدرن و جذاب دارند که هتل رادیسون از آن جمله می باشد را در امتداد بلوار باتومی و در پارک مجسمه‌های غول ‌آسا دید ، همچنین می توانید در رستوران‌ های بین ‌المللی طبقه آخر هتل رادیسون، خودتان را به شام خوش مزه که با منظره دریا و شهر همراه است ، دعوت کنید.

 

در اطراف میدان آزادی و خیابان‌هایش پر است از مغازه‌ها و بوتیک‌هایی که بسیاری از برند‌های معروف را در آن می‌بینید و در کنار دیدن زیبایی‌های شهر میتوانید خریدی هم داشته باشید.

مردم گرجستان با اینکه اروپایی هستند ولی چون فرهنگ آن ها آمیخته ای از شرق و غرب می باشد ،  مانند مردم اروپای غربی ماشینی و سرد نیستند و جالب است بدانید که فرهنگی نزدیک به فرهنگ ایرانی ها دارند و بسیار خونگرم و مهربانند ، این مردم  علاقه خاصی به تاریخ و موسیقی اصیل خودشان دارند ، پس اکنون که این کشور ویزا نمی خواهد و تابستان هم فصل خوبی برای سفر به این جا است و هوا در تابستان بسیار دلچسب و مطبوع می شود ، چرا بار سفر نبندیم  وبه ساحل دریای سیاه نرویم.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle