Categories
اخبار

اپلیکیشن 724 از پرستاران و کادر درمان تقدیر کرد

اپلیکیشن 724  ، به منظور قدردانی از تلاش‌های انسان‌دوستانه کادر درمان و به پاس روز پرستار و همچنین شب یلدا، با اهدای بسته‌های یادبود به پرسنل زحمتکش بیمارستان کامکار-عرب نیا شهرستان قم از خدمات ارزنده و به یادماندنی آنها تقدیر و تشکر کرد.

کاربران با نصب اپلیکیشن 724 به خوبی می‌دانند که این برنامه خدمات مالی در راستای مسوولیت اجتماعی و با توجه به ارزشهای سازمانی و مسئولیت‌پذیری، نقش خود را در قبال جامعه هیچ‌گاه فراموش نکرده و تلاش کرده با پیوند برنامه‌های استراتژیک شرکت با طرح‌های جامعه‌محور و سازنده برای رشد و اعتلای مسوولیت‌های اجتماعی خود هم برنامه‌ریزی کند مسوولیتی که در این برنامه‌ریزی‌ها فراتر از مباحث اقتصادی و مالی دیده و در واقع مسیری برای تعالی کسب و کارهای جدید تصویر می‌شود.

برای همین اپلیکیشن 724 هم تلاش کرده در این مورد پیشتاز و پیش‌رو باشد و آرام و بی سر و صدا قدم‌های بلندی را در این راه بردارد. در همین راستا  و با همه‌ی محدودیت‌ها و شرایط سخت روزهای کرونایی هم‌زمان با روز پرستار و شب یلدا، یادگاری‌های کوچکی را به پرسنل زحمت‌کش بیمارستان کامکار قم رساند تا از تلاش شبانه‌روزی آنها که از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، به عنوان اولین بیمارستان درگیر این بیماری شدند، تقدیر و تشکر کند.

حسین واعظ قمصری، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در پیامی که به همراه این یادگاری‌ها به کادر درمان و پرستاران اهدا شد، برای آنها نوشت: « شاید بتوان از گذرگاه این دست‌نوشته، اندکی از عهده قدردانی خدمات گرانقدر شما به درآییم. در این‌روزها که ایران‌زمین عزیزمان با بلای دردآگین بیماری واگیردار پنجه‌ در پنجه شده است، حضور چون شمایانی ما را به پیروزی و چیرگی امیدوار و خوش‌گمان می‌دارد. آرزومندیم هم‌چنان، آن‌گونه که تا کنون بوده‌اید، دانشمندانه و نیرومندانه در مسیر خدمت به مردم عزیز کشورمان قدم بردارید و میهن‌پرستانه و دلاورانه از سلامت مردم نگاهبانی و پاسبانی کنید. جانبازی و فداکاری شما در این راه را از سویدای جان ارج می‌نهیم».

بیمارستان کامکار-عرب‌نیا یکی از بیمارستان‌های قدیمی شهر قم است که در سال ۱۳۴۳ با تلاش دو خیر به نام‌های ‌حسین کامکار و حیدرعلی عرب‌نیا ساخته و برای استفاده عموم وقف شده و تا امروز با بیش از ۱۹۲ تخت به مردم قم خدمت می‌کند.

اما آنچه که این بیمارستان را برای اپلیکیشن ۷۲۴ مهم کرد آن است که در تاریخ ۳۰ بهمن سال قبل، پس از بررسی‌های پزشکی و اعلام نتایج آزمایش اولیه، بستری شدن ۲ مورد از موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس، در این بیمارستان تایید شد و رسما ایران هم به جمع کشورهای مبتلا به این ویروس منحوس در جهان اضافه شد.

از آن روز تا امروز پرستاران این بیمارستان که اولین گروه کادر درمان درگیر با بیماران کرونایی بودند فداکارانه از این بیماران مراقبت می‌کنند چرا که این بیمارستان هم‌اکنون هم اصلی‌ترین مرکز بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهر قم است.

اپلیکیشن ۷۲۴، محصول شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و برند محبوب اپلیکیشن‌های پرداختی سال ۹۹ در آخرین جشنواره ملی Iran Top Brands، یکی از اپلیکیشن‌های پرداختی گروه مالی سامان و اپلیکیشنی کاربردی در خدمات پرداخت است.

نصب سریع اپلیکیشن ۷۲۴

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle