Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

الی گشت؛ برند محبوب مصرف‌کنندگان

الی گشت در جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان، برنده تندیس زرین برند محبوب شد.

پس از چند ماه رقابت میان برندهای شرکت‌کننده در نظرسنجی در گروه‌های مختلف کالا و خدمات، الی گشت بالاتر از سایر رقبا، به عنوان برند محبوب صنعت گردشگری برگزیده شد.

این نظرسنجی با تجمیع آرای مردم از طریق پیامک و اپلیکیشن‌ها، تا پایان روز ۲۶ اسفندماه صورت گرفت. بر اساس تجمیع آرای مردمی، تعداد کل ۳۵۴ هزار و ۷۹۱ رای مردمی، در مجموع گروه‌های حاضر در نظرسنجی جمع‌آوری شد که مبنای انتخاب برند محبوب سال ۱۳۹۵ قرار گرفت.

بر اساس اعلام شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت، این مجموعه که پیوسته در این سال‌ها، ارایه خدمات با کیفیت را جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان به عنوان یک رسالت سازمانی پیگیری کرده، در مراسم امسال به‌عنوان محبوب‌ترین برند سال ۹۵ در صنعت گردشگری براساس آرای مردم انتخاب شد و  طی مراسمی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، از این شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، در این نظرسنجی، آرای مردمی در ۸۸ گروه مختلف از طرف مردم دریافت شد. بنابراین بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شدند به عنوان محبوب‌ترین برند معرفی شدند و تندیس زرین برند محبوب در گروه مورد نظر را دریافت کردند.

الی گشت که از  پیشتازان گردشگری آنلاین در کشور است در سالیان گذشته افتخارات بسیاری کسب کرده است.

الی گشت اعلام کرد: این شرکت افتخارات خود را مدیون مشتریان خوب خود بوده و همیشه سعی کرده با ارایه خدمات گسترده در زمینه‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما،  رزرو هتل، تور خارجی و بیمه مسافرتی خدمات با کیفیتی ارایه کند.

در ادامه به برخی از افتخارات گذشته الی گشت می‌پردازیم:

دریافت جایزه بهترین کارگزار غرب آسیا در سال ۲۰۱۵

اعزام بیشترین مسافر به کشور مالزی در بین تمامی آژانس‌های مسافرتی غرب آسیا در کنار برگزاری باکیفیت تورهای مالزی در شهرهای کوالالامپور، پنانگ، لنکاوی و … از دلایل انتخاب الی گشت به عنوان برترین شرکت مسافرتی در غرب آسیا بوده است. الی گشت در سال ٢٠١۵، بیش از ١٢ هزار گردشگر ایرانی را راهی مالزی کرده  و نقش ویژه‌ای برای تحقق اهداف و توسعه گردشگری بین دو کشور ایفا کرده است.

دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۴

یکی از معتبرترین گواهینامه‌ها در زمینه مشتری‌مداری، گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است که شرکت الی گشت در سال اخیر با توجه به مواردی همچون قیمت‌گذاری خدمات بر طبق ضوابط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تلاش برای کاهش قیمت تمام‌شده خدمات از طریق ارایه خدمات وسیع، متنوع، برخورداری از نظام رسیدگی به شکایات و نظرات مصرف‌کنندگان و جبران خسارات ناشی از خرید خدمات و کمترین میزان شکایت در برگزاری تورها و خدمات ارایه شده موفق به دریافت آن شده است.

کسب رتبه اول در فروش بلیط هواپیما از ایرلاین‌های معتبری همچون ترکیش و ماهان

شرکت الی گشت در سال‌های اخیر با توجه به استقبال مردم از امکان رزرو بلیط هواپیما در سایت الی گشت نه تنها به عنوان پرفروش‌ترین شرکت مسافرت هوایی از طرف ایرلاین‌هایی مانند ماهان و ترکیش معرفی شده بلکه در فروش کل بلیط هواپیما هم در کل ایران حائز رتبه اول شده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle