Categories
اخبار برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی استخدام

در علی بابا با حال خوش کار کنید [علی بابا]

 علی بابا را همه علاقمندان به سفر، چه سفرهای تفریحی و چه سفرهای کاری می‌شناسند؛

بزرگ‌ترین استارت‌آپ گردشگری که نه تنها نقشی موثر در اشتغالزایی، تغییر الگوهای سنتی و قدیمی قانون کار و … داشته و فرصت‌های شغلی بسیاری برای جوانان ایجاد کرده است، بلکه به دنبال توسعه فرهنگ کاری خود در فضای کسب و کار ایران است.

این شرکت به عنوان یکی از مطرح‌ترین فروشندگان بلیط قطار و رزرو بلیط هواپیما در ایران و با بیش از 500 نیروی فعال، حرفه‌ای و متخصص که از بهترین دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند، یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان ایرانی در حوزه گردشگری و آی‌تی به حساب می‌آید.

نکته قابل توجه در مورد علی بابا این است که علاوه بر توجه ویژه به فرهنگ سازمانی، توسعه فردی پرسنل و … به ایجاد حال خوش در محیط کار توجه دارد. به این ترتیب علی بابا علاوه بر برگزاری سلسه همایش‌های راهبری، کارگاه‌های آموزشی و… برنامه‌های جانبی برای ایجاد حال خوش و افزایش صمیمیت بین پرسنل و شرکت برگزار می‌کند. برنامه‌هایی مانند لیگ فوتبال دستی، برگزاری سفرهای ایرانگردی به مناطق مختلف ایران، برگزاری برنامه‌های کوهنوردی و فتح قله‌‌های دماوند و …

علی بابا علاقمند است فرهنگ کاری خود را در جامعه کسب و کار ایران گسترش دهد تا شاهد افزایش بهره‌وری در کار و ایجاد محیط خوشایند برای پرسنل و مدیران باشیم.

همچنین علی بابا همواره پذیرای همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه برنامه‌نویسی یوده و علاقمندان به همکاری و استخدام در علی بابا می‌توانند رزومه خود را به صفحه فرصت‌های شغلی علی بابا به آدرس jobs.alibaba.ir  ارسال کنند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle