Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

استخدام بهترین متخصصان+دوره رایگان MBA دانشگاه تهران [ایران تلنت]

فرصتی عالی برای کارفرمایان کشور

بهترین متخصصان کشور را استخدام کرده و به صورت رایگان مدرک MBA دانشگاه تهران را بگیرید

اگر برای پیدا کردن و استخدام نیروهای متخصص دچار مشکل هستید، ایران تلنت پیشنهاد ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است:

دسترسی به بانک رزومه یک میلیون نفری از بهترین متخصصان و مدیران کشور با صرف هزینه‌ای هوشمندانه!

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مدیران و کارفرمایان کشور، جستجو و پیدا کردن نیروهای حرفه‌ای و متخصص برای موقعیت‌های شغلی گوناگون  است.

وجود مشکلاتی نظیر فقدان یک بانک اطلاعاتی جامع از نیروهای کار و دشواری دسترسی به متخصصان حوزه‌های مختلف باعث شده تا فرایند استخدام به فرایندی پیچیده، پرهزینه و طولانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شود.

ایران تلنت با 15 سال سابقه درخشان، امروزه موفق به تشکیل یک بانک رزومه یک میلیون نفری از متخصصان و نیروهای کار حرفه‌ای در کشور شده و  فرایند دسترسی به این نیروها را برای کارفرمایان آسان کرده است.

کلیه کارفرمایان با شرکت در جشنواره فروش IranTalent.com می‌توانند به صورت هوشمند و با استفاده از فیلترهای کاربردی سایت ما به جستجوی نیروهای مورد نیاز خود بپردازند.

اما مزایای جشنواره فروش امسال تنها به موارد بالا محدود نمی‌شود. شما کارفرمایان گرامی با خرید بسته‌های ویژه این جشنواره می‌توانید برای مدتی محدود از طرف ایران تلنت به صورت رایگان در دوره یک‌ساله MBA (ویژه مدیران منابع انسانی) که در دانشگاه تهران و با حضور معتبرترین اساتید منابع انسانی کشور برگزار می‌شود، شرکت کنید.

اگر در پی ارتقاء سازمان خود و صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه و زمان هستید، همین حالا از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید:

https://goo.gl/6uSLdw

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle