Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپرتاژ تجارت

ارسال پول به خارج از کشور از داخل ایران چگونه ممکن است

حتما فکر می‌کنید ارسال پول به خارج از کشور با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، کار سخت و تا حدی نشدنی است؟ امروزه می‌توان با مراجعه به سیستم‌های مختلف نقل و انتقال بین‌المللی پول، با کم‌ترین هزینه و بالاترین ضریب اطمینان به تمام نقاط دنیا پول ارسال کرد. تنها کافی است یک صرافی مدرن و مطمئن پیدا کنید، تا همه چیز خیلی راحت انجام شود.

ارسال پول به خارج از کشور، می‌تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد. افرادی که شخصی از اعضای خانواده یا نزدیکانشان در خارج از کشور به تحصیل، کار یا زندگی مشغول هستند، یا افرادی که با خارج از کشور مراودات مالی و بازرگانی دارند و برای مقاصدی مثل دریافت نمونه محصول نیاز به ارسال حواله ارزی دارند.

به نظر شما، چقدر امکان دارد در همین لحظه‌ای که این مقاله را می‌خوانید، بتوانید از حساب بانکی خود در ایران، به حساب شخصی در خارج از ایران پول ارسال کنید؟ شاید فکر کنید با توجه به محدودیت‌های موجود در سیستم بانکی کشور و عدم دسترسی به سیستم‌های دریافت و پرداخت بین المللی، این فکر تنها یک رویا است. اما اینطور نیست، صرافی ستاره سهیل برای صدور و ارسال حواله ارزی راه‌های زیادی پیش روی شما قرار داده تا بتوانید با استفاده از آن‌ها مقرون به صرفه‌ترین و سریع‌ترین انتقال پول را تجربه کنید. راه‌های بسیاری وجود دارد که بدون استفاده از روش‌های قدیمی مثل فرستادن پول نقد با مسافر یا پیدا کردن یک واسطه یا صرافی سنتی در کشور مقصد، بتوانید هر ارزی که بخواهید به خارج از کشور بفرستید.

 

برای ارسال پول به خارج از کشور باید چکار کرد؟

راه‌های مختلفی برای دریافت و پرداخت پول در سطح بین المللی وجود دارد؛ اما به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، نمی‌توان از داخل ایران به تمام آن‌ها دسترسی داشت و در اکثر صرافی‌ها و مراکزی که این خدمات را ارائه می‌دهند، یک یا دو گزینه پیش روی شما قرار دارد. در صرافی ستاره سهیل، زیر ساخت‌هایی ایجاد شده تا همیشه چند گزینه مختلف پیش روی شما قرار داشته باشد و شما بتوانید با توجه به نیازی که دارید، به صرفه‌ترین یا سریع‌ترین روش را انتخاب کنید. در ادامه مهم‌ترین و بهترین راه‌های انتقال پول که در این صرافی مدرن به مشتریان ارائه می‌شود را بررسی می‌کنیم تا با شناخت بهتر، بتوانید تصمیم بهتری برای صدور حواله ارزی خود داشته باشید.

 

حواله ارزی سوئیفت

حواله بین بانکی بین‌المللی سوئیفت (SWIFT)، یک سیستم یکپارچه بین‌المللی برای انتقال پول در سرتاسر دنیا است که در بیشتر کشورهای دنیا استفاده می‌شود. این روش، یکی از بهترین روش‌های انتقال پول است و با توجه به اینکه تا زمان اطمینان از درستی اطلاعات حساب مقصد، حواله انجام نمی‌شود، می‌توان به عنوان مطمئن‌ترین روش ارسال پول از آن نام برد. با حواله ارزی بین‌ بانکی، به تمام کشورهای دنیا می‌توان پول ارسال کرد. این حواله، معمولا ۳ تا ۵ روز کاری طول می‌کشد و داشتن کد سوئیفت حساب مقصد و مشخصات صاحب حساب، برای انجام حواله ضروری است. برای ارسال حواله ارزی سوئیفت کافی است با کارشناسان صرافی ستاره سهیل تماس بگیرید و با توجه به نرخ روز ارز، بانک و کشور مقصد برای حواله ارزی، و مشخصات حساب پذیرنده، حواله بین بانکی خود را از کمترین تا بیشترین مبلغ حواله بدون نگرانی انجام دهید. در سایت صرافی ستاره سهیل قیمت یورو بصورت لحظه ای و با قابلیت مقایسه قابل مشاهده است.

 

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون (western union) یک روش ارسال پول بسیار فوری است که با استفاده از آن، طی چند ساعت، تا سقف $5000 می‌توانید به تمام نقاط دنیا پول ارسال کنید. برای استفاده از خدمات وسترن یونیون، ارسال کننده و دریافت کننده پول، نیازی به هیچ نوع حساب بانکی ندارند و کافی است با مدرک شناسایی (گذرنامه) خود به یکی از نمایندگی‌های وسترن یونیون در کشورهای مختلف دنیا مراجعه کنند. ایران جزء کشورهایی است که نمایندگی وسترن یونیون در آن وجود ندارد اما صرافی ستاره سهیل این افتخار را دارد که با فراهم کردن امکانات لازم، این نوع حواله کاربردی و بسیار سریع را برای هموطنان عزیز انجام دهد. برای ارسال پول با وسترن یونیون، کافی است با کارشناسان ما در صرافی ستاره سهیل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

 

انتقال پول از طریق پی پال

پی پال یک سیستم آنلاین برای پرداخت و انتقال پول است. پی پال در حقیقت یک کیف پول الکترونیکی است که با استفاده از آن می‌توان، از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی خرید کرد، از خدمات غیر رایگان سایت‌هایی مثل مایکروسافت، گوگل و اپل استفاده کرد و در آزمون‌های بین‌المللی و کنگره‌های خارجی ثبت نام کرد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات پی پال صرافی ستاره سهیل به حساب پی پال هر شخصی در هر جای دنیا پول واریز کنید. با توجه به زمینه های بسیار گسترده استفاده از خدمات پرداخت پی پال در تمام دنیا، این روش نوعی انتقال پول به خارج از کشور به حساب می‌آید. کسی که حساب پی پال دارد، می تواند گردش حسابش را مشاهده کند و به حساب پی پال دیگران پول واریز کند.

 

درگاه وب مانی

وب مانی یک سرویس کیف پول الکترونیکی، شبیه پی پال است که به خاطر امنیت بالای آن شهرت زیادی دارد. وب مانی یکی از روش‌های پرداخت آنلاین است که بسیاری از سایت‌های فروشگاهی و خدماتی، از آن پشتیبانی می‌کنند. اگر می‌خواهید به حساب وب مانی هر شخصی در دنیا پول واریز کنید، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این حواله را برایتان انجام دهند. اینکه خودتان هم حساب وب مانی باز کنید، راه خوبی است چون به راحتی با کمک صرافی ستاره سهیل می‌توانید هر وقت که بخواهید حسابتان را شارژ کنید.

انتخاب شما برای ارسال پول به خارج از کشور کدام یک از راهکارهای صرافی ستاره سهیل است؟ به نظر می‌رسد با وجود تعداد بالای راهکارها حتما یک راه مناسب برای انجام حواله ارزی شما به هر مقصدی در دنیا وجود داشته باشد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle