Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن

معرفی بهترین سایت برای اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه در سفر

کشور عزیزمان ایران  به دليل موقعيت جغرافيايي ، تنوع آب و هوایی و چهار فصل و تمدن اصيل داراي هزاران تفرجگاه ، مناطق ديدني ، تاريخي و آموزنده است كه هر انسان فکور را مجذوب خود مي‌كند.

ايران با جنگلهاي مرتفع و معماري سنتي در دل کویر  نگین درخشان گردشگری در خاورمیانه و آسیاست.

با توجه به این پتانسیل ها ، بسیاری از مسافران بمنظور صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت زمان سفر و موارد دیگر ترجیح می دهند که جهت مسافرتهای چند روزه به جای هتل ، از اقامتگاههای خصوصی استفاده نمایند و با توجه به مشکلاتی که اجاره حضوری این اقامتگاهها دارد مانند پر شدن ویلاها در روزهای پر ترافیک، ایمن نبودن بعضی منازل، در دسترس نبودن پول نقد و غیره ، تیم سرایار برنامه ای را با مجوز رسمی از سازمان گردشگری طراحی نموده که مشکلات موجود در این نوع رزرو ها را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

سرایار به عنوان تنها مجموعه دارای گواهینامه گردشگری در فضای مجازی تمام تلاش خود را در مسیر خدمت رسانی در تسریع روش های نوین در رزرو و اجاره ویلا و اقامتگاه به کار بسته تا مسافران در سراسر ایران زمین با خیالی آسوده به هر جایی که دوست دارند سفر نمایند.

تلاش ما کاهش دغدغه افراد در رفع نیازهای سکونت و گذراندن تعطیلات در سلامت و ایمنی می باشد و اصل مشتری مداری ما را بر آن داشته که سرایار را در تمام پلت فرم های موجود به نحو احسن ارائه نماییم تا تسریع خدمات در تمام نقاط و تمام زمان ها امکان پذیر باشد. اپلیکیشن ( نرم افزار)  سرایار با در اختیار داشتن تنوع وسیعی از ویلا ها و اقامتگاه ها در سراسر ایران زمین،  پل ارتباطی میزبانان محلی و میهمانان گرامی میباشد.

سرایار با کسب مجوز از سازمان های ذیربط و بکارگیری درگاه پرداخت شتاب، اطمینان از فرایند پرداخت آنلاین امن را فراهم نموده است.

میزبانان محلی بگونه ای بسیار ساده و رایگان میتوانند اقامتگاه خود را با قیمت های فصلی و مقطعی در سامانه سرایار ثبت و بصورت کاملا آنلاین از طریق نرم افزار، پاسخگوی نیاز مهمانان باشند.

مهمانان گرامی نیز با تنوع زیادی از ویلاها و اقامتگاه ها و قیمتهای شگفت انگیز در نرم افزار سرایار میتوانند سفری آنلاین، راحت و خاطره انگیز را تجربه کنند.

گروه بهره برداری سرایار با بهره گیری از متخصصان با تجربه در آماده ارائه هرگونه مشاوره و پشتیبانی مهمانان تا رسیدن به مقصد میباشند . جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.sarayar.com مراجعه کنید .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle