Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی

اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه در سراسر کشور، با مناسب ترین قیمت در سرایار

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با خانواده یا دوستان، قصد سفر به یکی از شهرهای ایران را کرده اید، اما برای محل اقامت خود نگران مکانی مناسب و مطمئن هستید و یا فکر می کنید در سفرهای کوتاه مدت، هزینه چند شب اقامت در یک هتل، متناسب با بودجه در نظر گرفته شده شما نمی باشد.

شما با برنامه ریزی قبل از سفر می توانید اقامتگاه مطلوب خود را مشخص نموده و در وقت خود صرفه جویی نمایید و به مشکلاتی از قبیل محدودیت پر شدن ویلاها در روزهای شلوغ و بالا رفتن قیمتهای لحظه ای دچار نشوید.

امروزه اینترنت جزیی جدایی ناپذیر از زندگی بوده و برای راحتتر کردن زندگی به یاری نوع بشر شتافته. در بستر اینترنت، زمان و پول شما هدر نرفته و از هرکجا که باشید به آنچه دلخواهتان است دست پیدا خواهید کرد. به همین دلیل است که عرصه گردشگری امروز جهان در بستر اینترنت مدیریت شده و حجم اعظمی از فعالیت های گردشگری سنتی، بر بال دنیای دیجیتال قرار گرفته است.

ایران با تاریخی کهن، مردمانی خونگرم و مهمان دوست، طبیعت چهارفصل و بی بدیل، همواره دارای ظرفیت گردشگری بالایی در طول ایام سال می باشد.

کاهش گرایش به ایرانگردی در میان هموطنان به دلیل نبود اطلاعات کافی و کمبود امکانات رفاهی در کنار هزینه بالای سفر، علی الخصوص هزینه اقامت، سرایار را بر آن داشت، تا با گردآوری اطلاعات اماکن اقامتی استاندارد با قیمت مناسب و کیفیت میزبانی قابل قبول در سراسر کشور، گامی بلند در این راستا بردارد. به کمک سرایار می توان بهترین اقامتگاه های سراسر ایران را شناسایی نموده و فاصله تصمیم تا انتخاب محل اقامت و اجاره ویلا را تنها با چند کلیک طی نمود.سرایار با بهره جستن از نیروهابی جوان و متخصص در کنار کارشناسان خلاق و صاحب ایده در فضای مجازی، اقدام به برقراری ارتباط میان میهمانان و میزبانان محلی می‌نماید.

همچنین به عنوان برند محبوب گردشگری تلاش دارد در راستای توسعه فرهنگ ایرانگردی و صنعت گردشگری ملی، به ایفای نقش پرداخته و با تحقق این مهم، سهمی در ایجاد اشتغال و تولید درامد پایدار برای فعالان این عرصه داشته باشد.

اجاره ویلا با سرایار چه مزیت هایی دارد؟

اقامتگاه کاملاً در اختیار شما است؛ اگر قصد سفر به نقاط مختلف کشور را داشته باشید و دلتان بخواهد که در مقصد سفر خود از هتل و یا مسافرخانه استفاده نکنید و محل اقامتی به راحتی منزل شخصی خود را تجربه کنید و اقامتگاه کاملاً در اختیار شما باشد می توانید از  اقامتگاههای روزانه سرایار استفاده نمایید.

در بیشتر شهرهای توریستی و تفریحی کشور ویلا و اقامتگاه دارد؛ سرایار با دارا بودن بیش از ده هزار ویلا و اقامتگاه، در بیشتر شهرهای توریستی و تفریحی کشور می‌تواند نیاز شما را مرتفع نماید. به عنوان مثال شما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید جهت اجاره ویلا شمال، اجاره ویلا رامسر، اجاره ویلا در نمک آبرود، محمود آباد، چالوس، سرخرود، رشت، آستارا و اجاره ویلا در شهرهای مذهبی مانند مشهد، قم، کاشان و همچنین اجاره ویلا در کیش، بندر عباس، قشم و دیگر شهرهای توریستی و تفریحی به سرایار مراجعه کنید.

در سرایار شما قادر به مقایسه قیمت ها و حق انتخاب بیشتر هستید؛ یکی دیگر از مزیت های سرایار را می توان معرفی امکانات و اطلاعات ویلاها و امکان مقایسه قیمت آنها و داشتن حق انتخاب بیشتر دانست. شما قبل از هر انتخابی آزاد هستید تصاویر تمام ویلاها را ببینید و با جستجوی هوشمند آنچه را که می خواهید براساس بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید.

تمامی مراحل رزرو ویلا را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید؛ شما در سرایار تمامی مراحل اجاره ویلا را به صورت آنلاین و از طریق سامانه انجام می دهید حتی مرحله پرداخت و رزرو ویلا.  این موضوع باعث می شود که شما به راحتی و با اطمینان خاطر، اجاره خود را انجام دهید. خوب است بدانید که زمانی وجه پرداختی شما تحویل صاحب ویلا می گردد که ویلای شما به صورت کامل و بدون کم و کاست در اختیارتان قرار گرفته و شما تحویل گرفتن ویلای خود را تایید نموده باشید.

تیم مجرب پشتیبانی؛  سرایار تا پایان سفر، همراه شما خواهد بود. بدین ترتیب، شما در هر زمان و هر مرحله از اجاره روزانه ویلا در سرایار می توانید مشکلات و یا سوالات خود را با کارشناسان در میان بگذارید.

ویلاهای متنوع از نظر امکانات دارد؛ تنوع ویلا از نظر قیمت و امکانات ، اجاره ویلا استخردار و لوکس تا اجاره ویلا کوچک و نقلی اجاره خانه سنتی،  اجاره مهمانسرا، اجاره ویلا ارزان قیمت در شمال همه و همه در سرایار موجود می باشد ، شما با استفاده از قسمت جستجوی پیشرفته ویلا در سرایار با توجه به بودجه و مقصد سفر خود و همچنین امکانات مد نظر خود ویلای مورد علاقه و مناسب خود را می توانید پیدا کنید.

قیمتهای منصفانه و برگزاری کمپین‌های ویژه با قیمت‌های باورنکردنی‌؛ مبنای قیمت در سرایار  علاوه بر کیفیت اقامتگاه و منطقه مورد نظر، در نظر گرفتن رضایت مشتریان نیز می‌باشد که براین اساس قیمتها را از آنچه که شما فکر می‌کنید مناسب تر محاسبه گردیده و در زمان های خاصی از سال نیز این قیمت ها با تخفیف های ویژه ای ارائه می گردند.

ارایه مشاوره کارشناسان برای بهترین انتخاب‌؛ سرایار در تمامی مراحل انتخاب شما با شماست. مشاوران ما از انتخاب محل اقامتگاه و ویلا تا زمان اجاره اقامتگاه و حتی پایان اقامت در کنار شما خواهند بود.

اهداف پیش روی سرایار

صنعت گردشگری در حال حاضر یکی از قوی ترین منابع درآمدزایی برای کشورهای مختلف می باشد به طوری که حتی برخی کشورها درآمد اصلیشان صنعت گردشگریست. با توسعه گردشگری در ایران هم میتوان اشتغال فراوانی ایجاد کنیم و هم کمکی به اقتصاد کشور  کرده باشیم، سرایار نیز سعی دارد تا در حوزه گردشگری و توسعه آن قدم هایی برداشته و خدماتی متناسب و به روز در این صنعت ارائه نماید .

سرایار با توسعه روزافزون زیرساخت های خود، در نظر دارد تعداد و تنوع ویلاهای خود را متناسب با درخواست مشتریان در تمام نقاط و شهرهای کشور ایران افزایش داده و بدین وسیله فرهنگ استفاده از این امکانات را میان مردم سفردوست و علاقه مند به سفر گسترش دهد. سرایار همچنین در مناسبتها و اوقات مختلف سال، با ارائه تخفیفات ویژه سعی بر جلب رضایت شما عزیزان می‌نماید. در حال حاضر تخفیفات زمستانه اجاره روزانه ویلا در سرایار در حال اجرا می باشد که با مراجعه به سایت سرایار به آدرس www.sarayar.com  می توانید از آن بهره مند گردید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle