Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

بهترین راهکار آموزش طراحی سایت با وردپرس چیست؟

“باشگاه وردپرس” بهترین راهکارهای آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس را ارائه میدهد.

آیا میخواهید برای کسب و کارتان یک وب سایت راه اندازی کنید و خدمات یا محصولات خود را بصورت اینترنتی به مخاطبان بفروشید؟

آیا دانشجو هستید و بدنبال راهی برای کسب درآمد از طریق اجرای پروژه های طراحی سایت هستید ؟

آیا یک سایت وردپرسی یا فروشگاه آنلاین ووکامرس دارید و بدنبال بهترین راه آموزش طراحی سایت با وردپرس هستید تا هر روز مشکلات سایت خود را کمتر کنید تا یک وب سایت زیبا تر داشته باشید و در جستجوی گوگل به رتبه های برتر دست پیدا کنید؟

اگر در هریک از این موقعیت ها هستید بهترین راه برای شما مراجعه به وب سایت معتبر باشگاه وردپرس است. در وب سایت جامع و تخصصی این مجموعه آموزشی میتوانید از صفر تا صد هرآنچه که مرتبط با WordPress است را پیدا کنید.

با مراجعه به باشگاه وردپرس میتوانید برنامه های آموزشی بسیار متنوعی را برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی پیدا کنید، با امکانات و ویژگی های تمامی پلاگین ها و افزونه ها و قالب های وردپرس آشنا شوید و راه حل مشکلات سایت خود را پیدا کنید.

پکیج های آموزشی این مجموعه برای تمامی افراد با هر میزان آشنایی با وردپرس مناسب است.

تنوع پکیج های آموزشی که امکان آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته را دارد یکی از ویژگی های این مجموعه است که باعث محبوبیت آن میان کابران وردپرس شده است.

سایت باشگاه وردپرس به شما کمک خواهد کرد تا به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید.

 

آموزش طراحی سایت بدون نیاز به یادگیری کدنویسی !

بسیاری ازکاربران بنا به اقتضای کاری خود و یا نبود زمان کافی قصد ندارند بصورت حرفه ای وارد عرصه طراحی سایت شوید.اما بنا به نیاز خود بدنبال آموزش طراحی سایت هستند تا در سریعترین حالت ممکن بتوانند وب سایت خود را پیاده سازی کنند.

شاید تا بحال فکر می کردید که برای پیاده سازی یک وب سایت حتما باید به تمام اصول طراحی سایت مسلط بود و وقت زیادی برای یادگیری در نظر گرفت.اما راه ساده تری هم وجود دارد.

با استفاده از قالب های آماده وردپرس شما می توانید وب سایت های بسیار حرفه ای با ظاهر بسیار زیبا را در کمتر از 2 ساعت برای خود طراحی کنید. تنها کافیست که با نحوه کار کردن با این قالب ها آشنا شوید و به آنها مسلط شوید. بعد از آن به راحتی می توانید وب سایت های بسیار حرفه ای را با این روش اجرا کنید.

 

ورود به دنیای طراحی سایت

شاید بسیاری از شما شنیده باشید که طراحی سایت شغلی هست که امروزه درآمد قابل توجهی دارد و یا شاید علاقه دارید در کنار شغل فعلی خود، کار طراحی سایت انجام بدهید و درآمد خود را افزایش دهید.

بنابراین بهتر است بدانید که با یادگیری تخصص طراحی سایت می توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید. زیرا طراحی سایت یکی از پردرآمدترین شغل های جهان در حوزه IT محسوب می شود که امروزه در ایران هم بازار بسیار خوبی دارد.

 

ورود به دنیای حرفه ای شدن در طراحی سایت وردپرس

اگر به زبان های HTML و CSS مسلط هستید، برای حرفه ای شدن و طراحی سایت های دینامیک و دارای دیتابیس میتوانید بعد از گذراندن ترم یک و گذراندن 4 گام آن ، به سطح قابل قبولی در طراحی سایت برسید و سپس ترم دوم آموزشی را شروع کنید تا بتوانید وارد دنیای حرفه ای ها شوید و هر سایتی با هر امکانی را طراحی کنید.

 

 

دوره طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با گذراندن این دوره به راحتی و بدون دانش برنامه نویسی میتوانید یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید!

در دوره های آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی تمامی روش های مارکتینگ و افزایش فروش از یک سایت و تمام روش های کسب درآمد به شما آموزش داده خواهد شد. این دوره برای کسانی که تصمیم گرفته‌اند وارد دنیای درآمدهای اینترنتی شوند ولی اطلاعات کافی فنی و بازاریابی در این زمینه ندارند بسیار مناسب است.

این دوره در 3 ماه تدوین شده است که در ماه اول با مباحث اصلی آشنا می شوید و یاد می گیرید چطور یک قالب حرفه ای را روی وردپرس بدون هیچ مشکلی نصب کنید،بخش های مختلف قالب وردپرس را ویرایش کنید و صفحه اصلی و برخی بخش های دیگر را به شکل حرفه ای بسازید.

در ماه دوم تمام بخش های سایت تکمیل می شود و پلاگین های فوق حرفه ای نصب و تنظیم می شود و تمام ریزه کاری تنظیمات یک پلاگین به شما آموزش داده می شود.همچنین در این ماه پلاگین ها وامکانات حرفه ای برای بازاریابی و فروش روی سایت نصب و تنظیم می شود و همه موارد قدم به قدم آموزش داده می شود.

در ماه سوم روی بازاریابی و مارکتینگ سایت کار خواهیم کرد و آموزش های حرفه ای برای تبدیل شدن سایت شما به یک سایت پردرآمد و کسب درآمد های مختلف از سایت داده خواهد شد.

 

طراحی سایت وردپرس

دوره آنلاین حرفه ای و پروژه محور طراحی سایت از نقطه صفر (طراحی گرافیک) تا کدنویسی

شرکت در این دوره آنلاین یک سرمایه گذاری عالی و بدون ریسک برای یادگیری مهارت تخصصی طراحی وب جهت کسب یک جایگاه شغلی عالی می باشد. در این دوره از مباحث پایه، ایده پردازی و طراحی گرافیک تا کدنویسی HTML و CSS و استفاده از فریمورک بوت استرپ تا تبدیل قالب HTML به وردپرس پوشش داده می شود.

 

دوره های مجازی

در دوره ی آموزش مجازی پس از خریداری دوره مربوطه، لیست دروس و جلسات برای شما نمایش داده می شود.پس از آن می توانید فایل ها و ویدئو های هر جلسه را دانلود و آنها را مشاهده کنید.

 

اما دوره های آموزشی باشگاه وردپرس چه مزیتی دارند ؟

با خریداری دوره های آموزشی باشگاه وردپرس علاوه بر اینکه می توانید با متد آموزشی ما مرحله به مرحله پیش بروید،در هر قسمت می توانید سوالات خود را از استاد بپرسید و توسط او رفع اشکال شوید. همچنین این دوره های آموزشی بسیار به شما انگیزه می دهد چون در هر قسمت تمریناتی توسط استاد به شما ارائه می شود که با حل این تمرینات پیشرفت بسیار قابل توجهی خواهید داشت و در تمام قسمت ها استاد مشکلات شما را برطرف می کند. پس از تهیه دوره شما می توانید به صورت دائمی آپدیت های آن دوره را نیز دریافت کنید.به این صورت که ممکن است پس از مدت زمانی تکنیک جدیدی در آن دوره آموزش داده شود که شما پس از آن می توانید آپدیت ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

برای مشاهده محصولات باشگاه وردپرس که در دو گروه فیزیکی (ارسال پستی لوح فشرده) و مجازی (دانلود دوره ها) برای علاقه مندان فراهم شده است به وب سایت bashgahwp.com مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle